Nieuw administratiesysteem

Het bestuur van de Tuindersvereniging Huizen werkt sinds januari 2023 met een nieuw systeem voor de ledenadministratie en de boekhouding. Er is door enkele vrijwilligers in de afgelopen maanden hard gewerkt om alle gegevens van de leden in de administratie onder te brengen. Zoals naam- en adresgegevens, verhuurde tuinen en bergkasten en ook de (kweek)kassen staan nu in het systeem. De communicatie met de leden loopt door middel van e-mail via dit nieuwe systeem. Alle leden hebben in de afgelopen dagen een e-mail ontvangen met de vraag om de ontvangst daarvan te bevestigen. Velen hebben dat al gedaan. Helaas heeft niet iedereen gereageerd. Van sommige leden kwam de e-mail terug om verschillende redenen.

Het is van belang om alle e-mail adressen correct bij de namen van de leden te hebben. Dus als u in de afgelopen tijd een ander e-mail adres heeft genomen en geen testmail heeft ontvangen, geef dan het actuele adres door aan de secretaris. Kijk ook eerst in de SPAM box van uw mail en geef daar aan dat de mail van vtv-huizen geen spam is.

Dan bent u in elk geval verzekerd van belangrijke mail vanuit de vereniging.

Dit vind je misschien ook leuk...

12 november Inloopavond begroting.

X